onsdag 1 oktober 2014

Married har blivit förnyad hos FX

Jag var skeptisk till sommarens sist serie Married. Visst var den rolig och så men den hade inte det där. it. Men Fx väljer ändå att förnya serien för en andra säsong vilket jag såklart välkomnar ändå. Tittarsiffrorna har väl varit helt okej och det ska bli kul att återse Judy Greer och Nat Faxon eftersom de har en otroligt härlig kemi.



Nästa säsong har premiär sommaren 2015 och har fått en order på 13 avsnitt. Alltså tre fler än den första säsongen. Samtidigt förnyade Fx också You're The Worst och jag känner mig lite sugen att kolla in den. Jag har inget projekt just nu att se ikapp, för egen del alltså, så kanske blir det den. Eller så fastnar jag för något annat. Sånt brukar ju hända...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...