måndag 13 oktober 2014

Homeland: Shalwar Kameez

Förföring av tonårspojkar, strypgrepp på chefen och rökpauser på taket. Homeland levererade! Detta avsnittet kändes det som att vi fick mer reda på vad säsongen kommer handla om, vi landade lite i hela den här grejen med Sandy. Spännande handling, verkligen. Lite svårt att få in historien med den pakistanske pojken bara men det brukar tillslut visa sig. Vi är väldigt nöjda, OM det inte vore för den sista punkten på min diss-lista. Så störande.


Här kommer hiss och diss från veckans Homeland:

HISS

  • Saul, gillar verkligen honom och historien han hade med ambassadören. Mer Saul till folket säger jag!
  • Max. Han är tillbaka! älskar att han är så oproffsig och borta. Gullet!
  • Fara, även hon tillbaka, som jag saknat henne. Hoppas hon är med jättejättemycket denna säsongen.
  • Ambassadören, hon har växt och jag gillar framförallt att hon inte känns falsk. Det kommer nog bli en härlig tid henne.

DISS

  • Det var först nu vi fick se det nya introt väl? Jag ger det en liten diss. Alldeles för pretentiöst.
  • Quinn/Carrie. Va fan är detta? Hur är det möjligt att det finns någon kärlekskemi mellan dem? Jag ser den inte och har aldrig sett den. Vi tror det finns stor risk för att det är ett fall av "sägs det tillräckligt många gånger så är det sant". Inte kul. Hade varit så himla härligt med en säsong utan kärlekstrubbel för Carrie. Kan de inte bara vara vänner?! Sämst utveckling. Tur att Quinn är så snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...