torsdag 9 oktober 2014

Fyra avsnitt in i The Mysteries of Laura

Fyra avsnitt av serien har sänts och det är dags att göra en liten koll. Här kommer hiss och diss med serien

Hiss:
Debra Messing. Älskar henne. Hon taklar rollen bra.
Fallen. Det är spännande och bra fall som  varierar lite.

Diss
Handlingen runt omkring. Den är för tråkig och gör att jag inte fastnar. I detta avsnittet var den näst intill obefintlig.
Timingen. Lite underliga skämt som inte är roliga eller förs fram på rätt sätt.

Den får inte högt betyg från mig och jag funderar på om jag inte ska släppa taget om den. Det är Debra Messing som gör att jag fortfarande är sugen men det räcker nog inte. Jag ska fundera till nästa vecka och se om jag är sugen på att se den då. Annars blir det Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...