fredag 3 oktober 2014

Dagens andra nya serie: Bad Judge

Om jag hade låga förväntningar på A to Z som var den första nya serien jag idag så var det ingenting mot hur låga förväntningarna var på Bad Judge. Efter att ha sett trailern så valde jag att kolla på första avsnittet enbart på grund av Kate Walsh. Och det visade sig att just skådespelarna är den stora behållningen ned serien. Kate Walsh är riktigt bra som blandar street och prytt på ett helt okej trovärdigt sätt. Att Dax Shepard är med är grymt, kul roll! Även de andra skådespelarna gör bra insatser och deras karaktärer är sådana jag gillar och vill se mer av. Dessutom finns både Will Arnett och Anne Heche bakom kameran som ger serien ett extra plus för mig.

Nästa vecka kollar jag in serien igen men den har kvar att bevisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...