söndag 14 september 2014

The Office UK säsong 2

Säsong två slut. Det är fortfarande mycket bra. Hela upplägget är sjukt pinsamt så det är verkligen inte en serie för Johan. Men jag gillar att det vrider sig i magen av skam(?)känslor, det liksom hugger till ibland.

Nu har jag kommit till stadiet att jag kollar på bloopers från serien, underbart är det. Gervais skratt är sjukt smittande. Och en scen tog alltså mer än 25 tagningar att göra, jisses vad roligt!



Tänk att serien slutade såhär. Om jag hade kollat på serien i real-tid hade jag blivit sjukt besviken. När den andra säsongen sänts meddelade Ricky Gervais och Stephen Merchant att det inte skulle bli mer The Office, rätt underligt slut alltså. Men som tur är tog de sitt förnuft till fånga om producerade två specialavsnitt till. Vilken tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...