torsdag 4 september 2014

Sommaravslut på Royal Pains och Rizzoli & Isles samt näst sista Graceland

Jisses. Det känns som att många av mina inlägg börjar så nu för tiden. Graceland har blivit riktigt spännande och jag har verkligen ingen aning om hur det ska sluta. Allt verkar vara tidskritiskt och då blir en serie ofta mer spännande. Jag hejar såklart på lucia och Johnny och jag hoppas Charlie får ordning på vad det nu är som hänt. Och vad är egentligen carlitos roll i allt detta, vilka planer skulle ändras? Jisses. Så bra :)

Av Royal Pains och Rizzoli & Isles var det slut på sommarsäsongerna denna veckan, vi får se när de kommer tillbaka. Lagom avslut med ett halvt fall uppklarat i Rizzoli och många nya handlingar som kan startas i Royal. Hela säsongen av Rizzoli har varit ganska stark och så även detta avslutet, spännande att se vem som är mördaren. Jag tänker frun. Men jag inser också att kah gillar när ett fall löper över två avsnitt mer än när det är ett fall per avsnitt. Serien blir bättre så, men vet inte om jg tyckt det ingång loppet.

Royals säsong har varit ganska tunn. Hela grejen med Emma var väl okej men inget superroligt. Jeremiah är fortfarande mycket härlig och jag hoppas han får ordning på sitt liv och att vi får följa med på den resan.

Jag ser sjukt mycket fram mot säsongsavslutningen av Graceland nästa vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...