tisdag 30 september 2014

Säsongsstart av Castle: försvunna minnen

Hmm. Castle startade sin sjunde säsong lite skakigt. Lite som alla andra säsonger. Det börjar med ett stort fall och återgår något avsnitt senare till ett fall per vecka. Men jag får medge, själva fallet med Castle är väl okej. Jag vill ju veta vad som händer.

Men vilken underlig konspiration vi har fått ändå. Sjukt välplanerad. Och det tog mig sjukt lång tid att förstå att det gått två månader. Jag var helt säker på att det gått typ en dag. Att videon vid bankomaten gjordes samma dag och hela grejen med tidningarna trodde jag hade hänt innan bröllopet. Vilken planering om det hade varit så. Men det mystiska finns ju fortfarande där trots att det gått två månader.

Jag hoppas på fortsatt spänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...