torsdag 25 september 2014

Och Modern Family också

Det är som sagt väldigt mycket inlägg om serier som kommer tillbaka just nu. Av den enkla anledningen att det är många serier som kommer tillbaka just nu. Så också Modern Family.

Jag brukar alltid säga att Modern famla är min favoritserie. Det är såklart svårt att välja en men om jag dömer efter hur lycklig jag känner mig varje gång vi har ett nytt avsnitt Modern Family att titta på
så är nog förstaplatsen given.

Min favoritserie rullar nu in på sin sjätte säsong och den fortsätter leverera. Det första avsnittet stack inte ut som ett extra roligt men det levererade som det brukar. Det vill säga ett par härliga skratt och allmän njutning rakt igenom.

Egentligen är det inte så mycket mer att säga. Det är bara supergött att den är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...