söndag 3 augusti 2014

The Office UK säsong 1

Eftersom serien bara fick två säsonger är jag nu halvvägs igenom. Mycket underligt. Johan kollade ju på det första avsnittet men fastande inte som jag gjort. Jag gillar karaktärerna och den galna humorn. Och att det är en så gammal miljö, det gör det ännu mer komiskt. Lite extra roligt är det att serien utspelar sig i Slough där Johan och jag var på semestern i början på sommaren. Jag känner till och med med igen mig i introt, haha. Inte så mycket har förändrats i Slough alltså.

Det händer ju inte så mycket i en sådan här serie utan det är mest roligt och pinsamt. Det finns alltså ingen handling att skriva om utan jag lämnar er med detta klippet som jag tycker är fantastiskt. Älskar Dawn/Tim (som vi ju ska göra!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...