tisdag 26 augusti 2014

Please Like Me S02xE03

Geoffrey är tillbaka! Härliga, härliga tider! Hoppas nu att han är med mer i denna säsongen. Nu saknar jag bara Claire och sen är allt som jag vill att det ska vara. Men Toms nya tjej är ändå helt okej, men hon är ju inte Claire :) Geoffrey och Josh har sån himla kemi, en underlig kemi, men den finns ändå där.

Jag blir lite chockad varje gång de säger att det gått ett år sedan förra säsongen, det känns som mycket kortare tid. Kanske är det för att jag inte såg första säsongen för ett år sedan men karaktärerna har inte ändrats så mycket på ett år.

OCH, jag säger mer gaysex!!! Min bägare fylldes lite denna gången, mycket härligt att se något annat är heteronormativt sex. Och att de inte gör en så himla stor deal av det, det bara är där. Jag gör ju en stor deal om det nu men det ska ses om en hyllning :)

Denna låten går förresten varm hemma hos oss nu. Introt till detta avsnittet var helt klart det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...