tisdag 5 augusti 2014

Jag är kär i Valerie Cherish

Efter åtta avsnitt tänkte jag härmed förkunna min kärlek för Valerie Cherish, huvudkaraktären i The Comeback. När Valerie varit i Palm Springs och fått lite visdomsord påtryckta och tagna som ett vanligt positivt mantra men sedan blivit mänsklig och både tagit sömnpiller, fylleringt och satt ner foten för alla musikälskare. Det var då det hände. Det sista scenen i bilen när hon ryter till mot både kameragänget och bilförsäljaren, det är då jag ser en strimma av den Valerie jag helst vill ha. Den hon är under ytan. Den som bara verkar komma fram när hon umgås med sin man på tu man hand. Vilket i och för sig är rätt fint eftersom det bara är då som hon är riktigt privat med tanke på filmteamet.


Marks min är fantastisk!

Men jag har alltså blivit kär och hoppas vi får se mer av denna Valerie och det ska bli mycket kul att se efterdyningarna av telefonsamtalet. Tur vi får en ny säsong snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...