lördag 30 augusti 2014

House of Lies säsong 3

Jaha, nu var maratontittandet slut. Jag får vänta tills början på 2015 för att kunna se ett nytt avsnitt av House of Lies. Lite underligt. Men, vilket bra maraton det har varit. Jag har verkligen fastnat för serien under dessa tre säsongerna och framförallt för karaktärerna. Som jag skrivit förr, det är en väldigt välgjord serie och det märks även att skådespelarna lagt ner mycket på sina karaktärer. Jag gillar fortfarande Jennie bäst men Doug, Clyde och Marty är alla väldigt bra.

Superunderlig pressbild...
Dock förstår jag fortfarande inte Jennie/Marty. Jag tycker mest det stör historien och jag hoppas inte att det blir något mer. Deras förhållande funkar ju inte.

Jag måste också kommentera att det näst sista avsnittet hade lätt kunnat vara det sista, där löste sig allting och sedan gjordes det sista avsnittet endast som en cliffhanger till nästa säsong. Inte mig mot egentligen. House of Lies är inte en serie som en går runt och tänker på. Nu får den en paus i huvudet fram till 2015 när den nya säsongen börjar. Spännande att se vart de alla har hamnat då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...