torsdag 28 augusti 2014

Halvtid av Covert Affairs

Nu är sommaren över för Covert Affaris och som vanligt delar de upp säsongen mellan sommar och en annan del av året. Riktigt idiotiskt om du frågar mig. Ha kortare säsonger istället, eller?

Sista avsnittet var sådär lagom spännande. Inte så att jag kommer sitta på nålar fram till nästa avsnitt men riktigt spännande för att jag ändå känner mig riktigt sugen på upplösningen. Hela grejen med ambassadörer är ganska kittlande och jag har ju en förkärlek för dubbelspelande människor likt Caitlyn. Just det här avsnittet hade jag inte riktigt koll på hela grejen med Ryssarna men antar att det har att göra med Ryssland/Georgien. Jag kanske skulle ha brytt mig mer om den delen av handlingen.

Extra plus för McQuaid och Annie, wiho! Och skönt att Auggie säger ifrån, det ger liv till serien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...