fredag 22 augusti 2014

Graceland: Head of Pig

Två avsnitt kvar nu bara. Känns konstigt. Tänkte att jag gör ett personlighetskort på karaktärerna. Hur står de sig så här tio avsnitt in?

Johnny: Love him! Älskar också handlingen i Mexiko! Super, jäkla, spännande!

Och i detta avsnittet var det ju till och med spännande i lagerlokalen, wow.

Mike: Vad de spelar varandra, Mike och Paige. Varför litar de på varandra?

Paige: gillar att hon är ert moraliskt kompass men varför måste det alltid vara hon som är det moraliska kompasset.

DJ: varför är han alltid bara en bifigur? Jag vill ha mer kött på benen om hur han egentligen är, under ytan. Vi fick lite efter hela grejen med hans barn. Men jag vill ha mer!

Paul: snoozefest. Kul dock att han verkar glad över graviditet, hur det nu blir med den...

Charlie: se ovan på Paul, snooze. Jag gillar  hennes kompis mer än henne...

Är det bara jag som tycker att Charlie och Paul inte känns äkta? Det känns som om de är kära i vandra undercover. Inte alls som Lucia och Johnny där det verkar äkta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...