söndag 6 juli 2014

Skådespelarnyheter

Rizzoli and Isles får förstärkning av Battlestar Galactica veteranen Jamie Bamber i slutet på denna (sommar)säsongen. Han kommer spela en anklagad mördare i en handing som sträcker sig över flera avsnitt.

Efter att det blivit klart att Jennifer Love Hewitt (The Client List) ska medverka i Criminal Minds nästa säsong blir jag jättesugen på att in den serien. Criminal Minds handlar om en grupp FBIagenter som försöker förutse förbrytares nästa steg. Kan bli spännande. Det är bara det att det har gått en sisådär 200 avsnitt så det är ett rätt stort projekt. Får se om jag har någon tid framöver.

Även om jag inte kollar på Once Upon A Time längre så har jag ambitionen att göra det och jag följer serien noga, fast på avstånd. Jag blev därför extra glad när det blivit klart dels vilka som ska spela Frostkaraktärerna och dels att det är Scott Michael Foster (från Greek och nu senast Chasing Life) som ska spela Kristoff. Mycket, mycket roligt! Passar honom perfekt. Det enda tråkiga är att det känns lite oroväckande för Chasing Life att Scott fått en annan serie, hmm. Anna ska spelas av Elizabeth Lail som inte varit med i så mycket innan, spännande! Och Elsa av Georgina Haig som just nu splear i serien Reckless.

Web Therapy har presenterat flera nya kändisar till den fjärde säsongen. Vi kommer få se bland annat Lauren Graham, Dax Shepard, Calista Flockhart och sedan tidigare har Billy Cristal varit klar. Mycket roligt!

Hart of Dixie får tillskott av Hawaii Five-Os Ian Anthony Dale i den fjärde säsongen. Han kommer spela en läkare som ser ut att ha allt, en riktigt hjälte. Ska bli kul att se vad hans roll kommer innebära för Bluebell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...