måndag 28 juli 2014

Rising Star: Duels

Nu har det gått tre avsnitt sen föra inlägget och alla duellerna är avgjorda. Nu börjar jag faktiskt känna igen folk och har lite bättre koll på vilka jag hejar på. Men de tävlande är fortfarande lite för många för att jag på rak arm ska kunna säga vem jag hejar på. Det är mer i duellerna. Men det fanns dem som åkte ut som jag hellre sett varit kvar. Tur det finns en västkust!

I ett av avsnitten hamnade jag på västkust-sändningen som går någon timme efter men där rösterna ändå spelar roll. I duellfasen var västkustens röster avgörande i vem av de som förlorade sina dueller som ändå fick gå vidare. Som en andra chans utan att vi behövde ha ett extra program. Jag tror det är ett rätt bra upplägg.

MEN! Mindre lustiga skämt, mer Kesha och fortsätt låta musiken vara viktigare än snyfthistorierna är mina krav för nästkommande avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...