tisdag 22 juli 2014

Inget är som Friday Night Dinner

Äntligen har jag funnit tid att se ikapp Friday Night Dinner. Jag kan inte förstå varför jag inte gjort det tidigare. Det är fantastiskt. Med ett ynka avsnitt kvar på säsongen önskar jag att det aldrig skulle ta slut. 
Det senaste avsnittet "The Pianao" var ett mästerverk. Det är otroligt hur mycket som kan hända på en halvtimme (med reklam). Mr Greencock var en lysande karaktär som var precis så otrvlig att det inte gick att inte gilla honom. Och att hela kylen var full med tomater påminde om när jag kom hem till mina föräldrar en helg och de hade 10 kilo köttfärs att äta upp. Fantastiskt. Onlineshopping är inte lätt.

Tyvärr har ja börjat störa mig allt mer på hur elaka Johnny och Adam är mot varandra. Det blir lite tröttsamt. Som tur var var de ganska snälla i det senaste avsnittet, och det var kanske det som gjorde det så bra. Annars känns det lite osannolikt att de hela tiden ska hålla på. Samtidigt som det i och för sig är lite roligt det också.

Nu ser jag med glödde fram emot det sista avsnittet och hoppas såklart på en säsong till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...