måndag 7 juli 2014

Äntligen fick vi se Scott Michael Foster i Chasing Life

Eller kanske mer skulle det heta "äntligen fick vi se Scott Michael Foster, på riktigt, i Chasing Life". För nu är han med på riktigt. Och med en mycket rolig tvist må jag säga. Jag var inte beredd på att han skulle ha en hjärntumör, det fanns inte i min värld, så det var ett smart drag av skaparna!

Efter att ha sett totalt fyra avsnitt av serien märker jag hur mycket jag gillar den. Den har seglat upp bland en av de serierna jag kollar först på och längtar till mest under veckan. Jag vet inte om det är för att det är sympatiska karaktärer, ett så starkt livsöde eller för att de blandar in det sorgliga på ett optimalt sätt. Men jag blir nästan trollbunden. Det är drama utan att det blir såpigt.

På onsdag kommer nästa avsnitt och jag längtar så. Framförallt till Scott, älskar att han är tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...