fredag 4 juli 2014

Almost Royal - har du någon timme över?

Meta under inspelningen av the Bold and the Beautiful
Lite dåligt påläst om Almost Royal så jag litade blint på att MyEpisodes var uppdaterad och att det skulle ha kommit fyra avsnitt av serien. Så är inte fallet. Det fjärde avsnittet sänds imorgon i USA så vi kan se det på söndag. Men tre avsnitt har jag åtminstone sett och jag gillar det jag ser. Det är lättsamma 20 minuter där vi får följa med två syskon på en resa genom USA. Lite som ett reserepotage från När och Fjärran men med samma knasiga humor som Family Tree hade.

För det är den knasiga humorn jag gillar bäst. Jag vet aldrig om det är improviserat, om människorna de pratar med är med på vad som kommer hända eller om allt bara är snyggt inspelat så vi får känslan av reality. Det blir komiskt i sig. Väl värt att kolla in om ni har någon timme över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...