måndag 23 juni 2014

Drömmer mig bort till Ally & Larry

Ally McBeal var en av de första serierna jag började kolla på. Det fanns inget bättre par än Ally & Larry och jag blev helt olidligt arg den dagen Larry försvann. Eftersom Robert Downey Jr. hade börjat med droger igen fick han inte vara kvar i serien utan fick skrivas ut. Jag har aldrig förlåtit honom för det och kommer nog aldrig göra det. Hela serien fick skrivas om och slutet ändras dramatiskt. Min syster visade mig hur slutet egentligen var tänkt att bli och såklart var de endgame. När de möts för första gången på hans kontor är en otroligt fin scen och den dagen han lämnar henne dör serien. Det kan låta hårt men säsong fem finns inte min värld. DE SKULLE JU BLIVIT SÅ LYCKLIGA!

Jaja, de var lyckliga en stund, här ett bevis på det :)

1 kommentar:

  1. Tack för en härlig nostalgitripp!! :)

    //en tös från Skåne

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...