söndag 13 april 2014

Seriesoffan update!

Börjar du få abstinens från How I Met Your Mother? Time listar sju serier du kan ha som substitut. Vi funderar starkt på nya serien Silicon Valley, finns på HBO Nordic. Den ska i vi nog kolla in.

Jag drömmer mig bort till Sherlock med att läsa om allt roligt som hände i det första avsnittet på den tredje säsongen.

Vi skrattar hysteriskt åt Rustys otroligt pessimistiska livssyn. Någon har klippt ihop hans monologer från True Detective till denna deppiga lilla film. Men vi skrattar :) Klippet kan ni kolla på här eftersom det inte gick att bädda in. Tipstack till Thunman!

Serier vi slutat kolla på sedan sist:
  • Elementary. Det blev lite för mycket serier ett tag så en serie fick plockas bort, det blev denna. Mest eftersom det blev lite för mycket ett fall i veckan och den handlingen runt omkring blev för lite.
  • Welcome to Sweden. Vi kom inte längre än till första avsnittet, jag levde nog i en bubbla. Efter all den kritiken serien fått kommer vi nog inte plocka upp den heller.
  • The Blacklist. Vi kollade på ett avsnitt efter uppehållet men tröttnade, kanske kollar vi igenom säsongen i sträck senare.
Super Fun Night har visat sitt sista avsnitt på den första säsongen. Det är inte så troligt att serien får en andra säsong. Men jag tycker ändå att den första säsongen var helt okej. Jag har inte längtat varje vecka efter att se avsnittet utan kolla på dem lite klump och jag har gillat handlingen och skämten har varit helt okej. Fast det gör inte så mycket om de inte får en andra säsong.

Glöm inte bort att vi imorgon klockan 21 sänder hangout om Game of Thrones. Om ni inte hinner kolla live kommer det upp en film också. Vi lovar också att under veckan lägga upp ett inlägg om roliga länkar om Game of Thrones, det bli väl kul!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...