torsdag 24 april 2014

Peppade inför imorgon!?

Imorgon sätter sig Johan och jag på ett plan mot Oslo för att delta på HBOs stora utställning om Game of Thrones. Läs mer om själva grejen i detta inlägget. Vi har nu fått reda på lite mer info och vi har även fått lite press. Alltid kul och underligt med press. Ni kan läsa intervjun med mig här. Jag säger rätt bra grejer om jag får säga det själv.

Framförallt är det riktigt intressant det här med att jag säger att det vore kul att träffa Brienne of Tarth och Arya. För vi känner dem som karaktärer men det är ju skådespelarna vi kommer träffa. Egentligen kan vi ju inte fråga så mycket om Arya, utan istället om Maissie Williams som spelar Arya. Det kommer bli svårt och lite underligt men jag antar att vi kommer in i det rätt snabbt.

På tal om skådisar så är det klart att John Bradley "Sam" kommer till Oslo. Roligt, roligt! Jag tänker fråga honom om hans karaktärs utveckling. Är det något ni vill fråga honom eller någon annan skådespelare om de kommer dit?


Vi har som sagt fått veta lite mer om uppläget också. Först är det presskonferens imorgon och sedan ska vi se förhandsvisningen av utställningen och ha intervjuer med de som är där. På kvällen är det galamiddag så då får ni se Johan och mig uppklädda. KOMMER VI FÅ GÅ PÅ SAMMA RÖDA MATTA SOM KÄNDISARNA!?!?!? Ja, det är sånt som snurrar. Lördag öppnar utställningen för allmänheten så då ska vi ta en tur där och sen gör vi väl Oslo helt enkelt. Och söndag åker vi hem. Med oss på resan är dels representater från Tele 2 och sen vinnarna i en tävling som Tele 2 hållit i. Så vi lär väl hänga rätt mycket med dem. De kanske får vara våra försökskaniner när det kommer till intervjuandet...


För alla er som är urlessa på Game of Thrones så kommer ett inlägg om nya serien Fargo upp ikväll och under nästa vecka kommer bloggen fyllas med mer andra serier. Men för er som ÄLSKAR GoT surfa in här i helgen, vi planerar att slå rekord i antalet inlägg. Kolla även på vår Facebooksida där det kan komma upp lite annat material.

På Facebooksidan kunde ni också läsa om varför det varit så dött här inne de senaste dagarna. Men det är egentligen en helt annat historia och en helt annan blogg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...