onsdag 16 april 2014

New Girl - går i gamla hjulspår

Ibland undrar jag om att sitcomskrivare samlas en gång per år och kommer överens om att varje serie måste innehålla en Ross och en Rachel.

Jag har precis sett det 21 avsnittet av New Girl och jag vill att du som har tänkt se det men inte har sett det än tittar bort. För jag kommer SPOILA.






Så, Jess och Nick har gjort slut. Det är såklart hjärtskärande sorgligt men serien kommer inte ändras så mycket. Det är ändå inte så mycket deras kärlek det handlar om. Eller ja. Den kommer kanske ändras, alltihop kommer bli ett maraton mot att de ska bli ihop igen. Det blir Robin och Ted all over again.

New Girl har tappat. Det har vi skrivit förut och nu kan vi bara bekräfta det. Det är inte alls den härliga serie vi såg för två säsonger sen. Den börjar allt mer likna It´s Always Sunny In Philadephia som ju mest gick ut på att de blev arga och började skrika på varandra. 

Men visst har den sina stunder. Coach är rolig och likaså Winston. Shmith säger en hel del kul och de andra är la ok. Men jag vetefan. Någon hit är det inte längre. Även om jag ska erkänna att jag fnissade gott åt ringscenen på bilden ovan. 

Längre än såhär blir inte det här inlägget. Jag sitter på tåget och har precis klämt i mig en stor julmust. Åksjukan är total. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...