torsdag 10 april 2014

Mixology - sämst någonsin

Nu har vi sett ungefär halva säsongen av Mixology. Annie skrattar ibland. Jag suckar mest. Eller jag
skrattade en gång. Det var en kille som slog huvudet i ett bord. Men annars har jag bara suckat.

Mixology går ut på att massa folk är på en bar och försöker ligga med varandra. Det går mest ut på att de presenterar olika teorier om hur folk är. Till exempel så sa de i det sista avsnittet att korta killar utan hår alltid vill slåss och att alla killar ser ut som sina penisar. Det är med andra ord en serie med hög intellektuell höjd.

Det är idiotiska och stundtals sexistiska, homofoba och rasistiska spaningar om hur folk är blandade med dåliga skämt, dåliga skådespelarinsatser och alkoholglorifiering. Inget jag uppskattar.

Jag tror inte att min lilla recension behöver vara mycket längre. Ni fattar min poäng. Mixology är bland det sämsta jag har sett. Jag kollar hellre på Vicious. Och det är riktigt jävla dåligt.

Men va fan, vi kollar la klart på säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...