onsdag 2 april 2014

HIMYM - 24 timmar senare

Det har nu gått ungefär 24 timmar sedan vi satt i Seriesoffan och kollade på de 44 sista minuterna av How I Met Your Mother. Ni kan se vår film vi spelade in efter avsnitten i detta inlägget. På "internet" har kritiken varit svidande. Ganska mycket sådant här:

Men även lite så som jag känner mig:

Vissa tog ut sin ilska på karaktärerna :)

Vissa vara bara svin (lex Sherlock)


JAG KOMMER OCKSÅ SAKNA GÄNGET!

Avsnittet har nu fått smälta vilket gör att för mig känns det tusen gånger bättre. Vad hade serien varit utan en twist och vad hade serien egentligen varit utan Ted och Robin som endgame? Jag blir mer och mer säker på att slutet var bra. Det märks att skaparna Bays & Thomas haft detta igång under lång tid och jag gillar att de har fått leva ut sin kreativitet och grundtanke. Serien hade inte varit bra utan det.

En av de finaste grejerna från avsnittet var ju detta, helt klart

Ni lär få se mer av serien här på Seriesoffan och jag blir ändå lite sugen på att kolla om alla avsnitt för att riktigt götta mig i Ted/Robin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...