onsdag 2 april 2014

Friends With Better Lives

Ny serie. Friends With Better Lives. Den var ok. Vi ser den mest för att Eric Murphy är med. Eller Kevin Connolly som han heter. E var min favorit i Entourage och det är goa tider att få se honom igen. Om än med annat namn och i ett annat sammanhang. Tyvärr är jag inte så säker på att den här serien blir ens i närheten så bra som Entourage.



Tanken från CBS är att FWBL ska ta över efter How I Met Your Mother. Det är en sitcom i ganska klassisk bemärkelse. Allt utspelar sig runt en soffa med en saftig skrattmaskin. Jag har svårt att se att den kommer leva upp till HIMYM. Det känns lite platt. Det är väldigt mycket punchline följd av skratt. Men vem vet, det kanske tar sig och blir en ny långkörare. Om nio år kanske vi sitter och gråter vid sista avsnittet. Och jämför med slutet på Vänner.

Men det här första avsnittet lämnar en del att önska. Vi skrattade några gånger men det var aldrig riktigt superroligt och manuset var enkelt. Men vad härligt det var att se E igen.

Som vanligt är jag lite negativ efter piloten och som valkigt skriver jag att vi la ger det några avsnitt till, det kanske tar sig.

Förresten är det lite roligt, och snudd på töntigt, att de i sin logga har skapat sin egen hashtag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...