måndag 10 mars 2014

Vad kommer hända i tredje säsongen av Veronica Mars

Vi kör, för sista gången, en sådan här liten lista. Snart är det filmtime!

Fallet denna säsongen känns ju självklart, headshave-mannen. Jag tror det är lite för enkelt att det skulle vara Dick så det tror jag inte. Kanske den nya killen, Piz. Å andra sidan skedde ju dessa grejerna redan förra året så det borde vore en elev i åtmistone år 2. Men Piz är åtminstone ett kul tillskott av karaktär. Och hur hamnade alla tillbaka i Neptune, det fick vi inte reda på va? Vart är Weevil, hoppas han kommer. Mac kommer "blomma ut" (vad jag nu menar med det) och bli ihop med Piz, gulligt. Logan kommer hålla sig lite lugnare och jag hoppas inte få se för många break-ups i säsongen. Och vad är grejen med Mrs Casablancas?!?! Introt är dock en no-go. Jag saknar det andra!

Mot avsnitt två, jag kommer njuta och känna mig oerhört glad över att jag får en film direkt efter detta eftersom alla (verkligen alla) säger att serien slutar superdåligt. Lucky me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...