söndag 2 mars 2014

Vad kan tänkas hända i den andra säsongen av Veronica Mars

Nu har jag sett det första avsnittet på den andra säsongen och tänkte gör precis som jag gjorde innan den första säsongen och skriva om vad jag tror kommer hända. Spännande va :)

Grejen under säsongen kommer vara bussolyckan. Meg dog inte utan tog sig i land. Sjukt om hon dog! Logan fortsätter vara låg under säsongen och det blir skandal på skandal, som Veronica såklart måste hjälpa till att fixa och de blir ihop i slutet. Synd om Duncan såklart men han fick en säsong med Veronica, det är nog. Keith fortsätter vara ihop med Wallace mamma. Kanske inget supergalet. Men om jag känner Veronica Mars kan vi vänta oss drama, drama, drama. Och jag älskar det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...