torsdag 27 mars 2014

PsychOUT

Och där var sista avsnittet någonsin av Psych slut. 8 säsonger senare och 119 avsnitt senare är vi i mål.
Way, way back!
Just nu känns det som att många av min serier slutar, jag vet inte alls om det är så i verkligheten, vågar inte riktigt räkna efter. Men på ett sätt är det skönt. Framförallt när t ex Psych fick så bra slut. Avsnittet var som ett vanligt med en liten knorr och slöja över avsnittet. Bra slutavsnitt helt enkelt. Serien är dock ingen jag kommer sakna, den har varit i mitt schema under en längre tid men är aldrig så spännande att jag sitter på nålar. Det är ett bra avbrott mot andra serier. En skön kombo av krim, humor och crazyness.

Psych är en bra serie för dem som inte tycker det är jobbigt med karaktärer som spelar över. De tär nämligen mycket sådant i denna serien. Det är en del av deras sätt och bidrar väldigt mycket till handlingen och komiken.

Efter sista avsnittet sändes det ett liveprogram som jag just nu kollar på, spännande. Jag vet inte om det funnits på andra serier men jag har åtminstone inte sett det. Det är en rolig grej. Skådespelarna pratar och fansen finns med på twitter. Kul helt enkelt. Jag är kanske inte så galen i serien som många riktiga fans är. Då har jag andra serier jag gillar bättre.

Men summa kardemumma är Psych en otroligt kul serie som har det där lilla extra. Den har ändå hållt i 119 avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...