lördag 22 mars 2014

Hart of Dixie: Lemon is the new black


ÄNTLIGEN är Lemon (och Hart of Dixie) tillbaka, jag insåg nog inte hur mycket jag saknade henne förrän hon nu kom tillbaka. Med sig tog hon drama, drama, drama. Som så ofta förr. Jag var helt säker på att den sista scenen i avsnittet var en dröm. Men hon vaknade aldrig. Så kommer de kommande avsnitten handla om hur de två killarna ska försöka vinna Lemon, underligt. Eller?

Jag hoppas verkligen att de sista avsnitten är bra eftersom vi inte vet om serien får en fjärde säsong, det är verkligen inte så säkert. Kommer Zoe ens bli ihop med Wade, de har så stabila partners på sitt håll.

Men kemin som Wade och Lemon har är utanför denna värld. Det märktes tydligt i detta avsnittet eftersom Lemon varit borta ett tag. Jag tror det beror på att Wade är en otroligt bra skådespelare, han har kemi med alla han spelar mot.

Kul avsnitt åtminstone och som sagt, hoppas de kvarvarande 3 (!) avsnitten blir bra. Eller det bästa vore ju om serien fick en fjärde säsong :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...