tisdag 11 mars 2014

Girls: Role-Play

Och där var knassexet tillbaka igen...
Just här är Hannah rätt lik Nour El-Refai.
Jag kan inte mer än hålla med om Adams lilla resonemang om att när man älskar någon vill man älska, jaja, ni som sett fattar vad jag menar. De arbetar verkligen på att göra Adam "normal" och den som alla vi tittare ska älska. Lite kul vändning att Lena Dunham gör sin egen karaktär till den vi inte gillar, lite Charlie Sheen-stil på det. Kul vändning. Sen är det lite synd att Hannah ändå känner sig bortprioriterad, det önskar jag inte någon. Och det syns att Adams fokus är någon annanstans. Flyttar ut, drama!

I detta avsnittet lyckades de faktiskt hålla fokus på de olika karaktärerna, bra jobbat! Men mitt i allt detta inser jag att jag saknar Marnie och Ray tillsammans :) Ray är helt klart min favoritkaraktär och efter det kommer Marnie och Shosh, så jag vill verkligen ha mer av dem :)

Nästa vecka är det säsongsavslutning, då kommer ett inlägg på måndagen. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...