tisdag 18 mars 2014

Girls: I Saw You


Vilken slutscen, haha! Jag som gillade när Marnie och Ray var ihop blev såklart glad över detta och nu när det är "ute" kanske de kan bli ett "riktigt" par. Det vore en rolig utveckling. Men det kändes helt klart lite konstigt och onödigt att Marnie sa att Ray tvingat henne, hoppas hon såg det som ett skämt. Jag gillar ju dem tillsammans. Jag gillar Marnie mycket bättre med Ray än med gitarrkillen, han känns lite creepy.

Synd bara att Hannah blev mer och mer ensam. Jag tror hon och Adam kommer göra slut under nästa avsnitt (som ju är säsongsavslutningen). Det håller liksom inte längre. Undrar också hur/om Shoshanna får reda på Marnie och Ray och om det blir drama där.

Bra slut och bra fördelning av handling, toppenavsnitt! Hannah var inte heller superjobbig mer än när hon slutade sitt jobb. Annars förstår jag alla de sakerna hon känner inför problemen hon och Adam har, det är inte hälsosamt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...