onsdag 26 mars 2014

Doll & Em

Plötsligt var det slut. Sex snabba avsnitt och sen var det över. Och jag lämnades men en underlig känsla. Doll & Em var svårt att riktigt tycka om. Det var långt ifrån dåligt. Tvärtom, det var bra. Men lite konstigt. Det var aldrig någon riktig plot. Det var bäddat för konflikt och det blev det. Men det bara hände.

Jag vet inte. Skådespeleriet från Emily Mortimer och Dolly Wells var helt lysande. Det är också något speciellt med folk som spelar sig själva. Sista avsnittet slutade också mer eller mindre med att de bestämde sig för att göra Doll & Em.

Men som sagt, det var svårt att tycka om. Jag vet inte vad det var. Kanske gick det för långsamt. Kanske saknade jag MacKenzie från The Newsroom för mycket. Kanske var det att handling nästan saknades.

Men det är svårt. Jag vill gärna tycka om den här serien. Och det gör jag. Eller? Ja ni förstår. Det är svårt.

Men likväl. När det sjätte och sista avsnittet var slut så ville jag ha mer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...