onsdag 26 februari 2014

Rizzoli & Isles är tillbaka!


Äntligen har andra halvan av säsongen börjat! I slutet på förra delen lämnades Rizzoli med ett underligt val. Jag trodde det var att antingen gifta sig med Casey eller att de skulle göra slut. Nu verkar det som att om hon säger ja måste hon också sluta sitt jobb och flytta till en militärbas för att bli armywife (bra serie för övrigt :) ). Eller så skulle de gifta sig och Casey skulle inte arbeta i militären längre. Underlig grej. Men som tur är behövde hon ju inte bestämma sig eftersom Casey blir blixtinkallad till ett uppdrag.

Fast visst är det lite underlig situation ändå. Kunde de inte vara gifta och fortsätta arbeta båda två. Lite veckopendling liksom. Och varför måste hon flytta till militärbasen om de gifter sig. Det kanske är någon konstig regel som finns i USA, vad vet jag. Längtar till nästa avsnitt gör jag åtminstone och det ska bli kul att se hur deras förhållande utvecklas i och med denna fastkörningen. Det är också skönt att Rizzoli & Isles är tillbaka på schemat, jag inser ju hur mycket jag har saknat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...