torsdag 13 februari 2014

Första avsnittet av Veronica Mars

Göllehunden!
Så himla härligt det är att få börja på detta maratonprojektet! Såhär efter första avsnittet kommer mycket tillbaka. Jag visste att hennes kompis hade dött men hade helt glömt bort hennes bror. Eller rättare sagt så trodde jag att Duncan och Logan var samma person. Vad man får till det i huvudet. Det är också därför jag gått omkring med ett agg mot Logan, eftersom jag ju trodde att han hade Duncans alla egenskaper. Oj, oj vad man kan virra till det. Så just nu håller jag aktivt att tvätta bort Logans "Duncans stämpel". Jag vet ju att han kommer vara kvar länge och måste bestämma mig för att gilla honom :)

Något jag inte kom ihåg var att Veronica förlorade sin oskuld genom en våldtäkt. Hoppas verkligen detta tas upp mer under säsongen. Jag vill veta mer och karaktären förtjänar upprättelse. Så det hoppas jag kommer under denna eller någon av de påföljande säsongerna.

Vad jag tror kommer hända under säsongen är... (detta kan bli en skrattfest för er som redan sett, jag bjuder på det : )
...Det var Duncan som dödade sin syster. Det är Veronicas mamma som är innanför motellet och det visar sig att Veronica, Duncan och Lilly är syskon (crazy). Sheriffen sätts bakom lås och bom, vilket pucko! Wallace blir olyckligt kär i Veronica. Weevil blir olyckligt kär i Veronica. Veronica är inte kär i någon.

Åh vad kul det ska bli att se vad som stämde när säsongen är slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...