onsdag 12 februari 2014

Fjärde säsongen av Brothers & Sisters

Då har den fjärde säsongen försvunnit. Det gick fort. Lite väl fort. Jag gick verkligen in för att kolla på många avsnitt under kort tid. Det har också gjort att jag hellre kollar på mina maratonprojekt än de serierna som går i veckorna. Bättring där. Jag hoppas snart det vänder, vill ju hänga med! Videon när jag och Sofia pratar om säsongen hittar du här.

Favoritavsnitt
Avsnitt 18 och 19, "Time After Time", Snyggt gjort och det var djupt och härligt. Efter avsnittet förstår man mer varför familjen är som de är. Fint liksom!

Favoritkaraktär
Som vanligt, alla! De har alla sina svagheter och saker jag inte gillar. Men det är också det som gör dem så verkliga. Även Holly kvalar in på denna listan under säsongen. Jag tycker hon har fått en mer human karaktär och framförallt i slutet gillade jag henne. Dock började jag verkligen tröttna på Robert, sånt falkspel och ljug hela tiden. En del av mig tror dock det beror på att jag från första avsnittet han var med visste att han inte skulle vara med i den sista säsongen. Så jag förberedde mig kanske bara på hans avslut.

Säsongens bästa
Säsongsavslutningen. Trots att den var helt fruktansvärd, alltså jag satt och hulkade dränkt i min egna tårar, var den så himla bra gjord!

Säsongens värsta
Att Ryan hällde ut vinet, vad fan var det. Och att det ledde till att de fick stänga Ohai. Men å andra sidan ledde det dem till Narrow Lake, gött för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...