lördag 8 februari 2014

Den åttonde säsongen av Psych blir den sista

Serien Psych har blivit nedlagd :( Den pågående åttonde säsongen kommer bli seriens sista :( Men serien kommer gå ut på topp den 25 mars med ett dubbelavsnitt, spännande!

Det var på något sätt ändå dags. Serien har över 100 avsnitt och har gjort många specialavsnitt. Jag kommer minnas serien som rolig, skruvad och lagom. Och efter att vi sett Vita Huset kommer jag aldrig kunna kolla på Dulé Hill på samma sätt som jag gjorde innan. Helt olika karaktärer. Men men, jag gillar serien jättemycket och plöjde den verkligen. Det är en perfekt serie att maratonkolla på. Har ni inte gjort det och känner er lite sugna, kör på!

Här nedan finns en fin liten hälsning till fansen om den sista säsongen. Jag ligger några avsnitt efter men ska verkligen hinna ikapp så jag kan se dubbelavsnittet när det kommer ut. Jag tror det kommer bli episkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...