söndag 9 februari 2014

Black Sails blir inte bättre

Det här är någon slags kapten som blev
avsatt i det här avsnittet. 
Det här kommer inte bli något långt inlägg. Det finns nämligen inte så mycket att skriva.

Jag är fortsatt besviken på bristen på stora fartyg och kanoner. Det är för mycket snack och för lite action. Idag var jag på riktigt nära att somna. Jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Inte för att
det inte händer intressanta saker. Det är ett ganska spännande intrigspel med svek och förhandlingar. Men det går för långsamt. Dessutom är det lite svårt att riktigt hänga med. Det är massa karaktärer som nämns vid namn utan att vi har fått träffa dem och en hel del folk som är med utan att vi riktigt vet deras roll.

Nä, nu måste de hissa seglen snart annars ger jag upp. Men jag håller hoppet uppe. Nu har de ju två skepp, då borde de la komma iväg någon gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...