torsdag 16 januari 2014

Tredje säsongen av Brothers and Sisters

Här kommer lite extra tankar om Brothers and Sisters tredje säsong. Här finns videon som jag och Sofia spelade in om säsongen.

Favoritavsnitt
It's not easy being green, avsnitt 13. Fint, roligt och gulligt. Och bra gjort av serieskaparna. De fick ihop allt det gröna på ett härligt sätt, mer sådant! Jag gillar avsnitt med tidshopp och har alltid gjort. Det känns som att denna säsongen hade extra många tidshopp, kul!

Favoritkaraktär
Sarah, tror jag. Som vanligt är det svårt att välj ut vem som är trevligast. Jag gillar dem flesta, se längre ner :) Saul och Kevin ligger också riktigt högt. Kitty har trots allt som hände med Alec behållt sin position. Precis om med de flesta serierna är man totalt orationell och accepterar saker man aldrig skulle acceptera i verkligheten.

Säsongens bästa
Scotty och Kevin (+Elisabeth). Scotty har gått från att vara en person jag verkligen ogillat under säsong ett till en person som jag verkligen gillar. Kovändning alltså. Gillade dem också tillsammans med Elisabeth, roligt att mycket kretsade kring henne. Men såklart, synd att hon flyttade bort :(

Säsongens värsta
HOLLY HARPER!!! Jag klarar inte av henne längre, nuff said! Ryan kommer dock inte långt efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...