lördag 4 januari 2014

Jag glömde ju en viktig sak...

Jag glömde ju en viktig sak igår när jag vi skrev vad våra seriemål under 2014 skulle bli.




Jag har bestämt att jag ska kolla ikapp Veronica Mars fram tills filmen kommer! För längesen tittade jag på Veronica Mars, när den gick på tv. Jag gillade vad jag såg men lyckades aldrig riktigt fastna. Jag lyckades knappt göra det med någon serie så det vittnar inte alls om kvalitén på Veronica Mars. Men nu är det bestämt. Varvat med Brothers and Sisters ska jag alltså kolla ikapp 64 härliga avsnitt fram tills filmen släpps den 14e mars. Hårt jobb men gud vad roligt det kommer bli! Fram tills dess ska jag hålla min borta från allt som kan spoilra mig, svårt men vad jag ska kämpa!

1 kommentar:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...