måndag 27 januari 2014

Dead Inside

Fjärde avsnittet av Girls, Dead Inside bjöd på både lågvattenmärke och riktig fullträffar.


Först måste jag dock bara säga att min farmor (och nu min bror) hade (har) exakt en sådan här soffa, coolt. Och lite konstigt för det han har inte riktigt stilen som de har i Girls, jaja. Till viktigare saker!

Det var ett bra avsnitt, ett av dem bättre. Det var inte för mörkt, alla karaktärerna fick en liten bit av tiden och det kändes som ett lagom fragment. Men vad är grejen med Marnie, vi ser henne alldeles för lite och när vi ser henne får vi se så korta bitar att jag inte fattar någonting. Jag gillar verkligen karaktären med serien styckar henne i bitar tills hon inte har någonting att tillföra. Tråkigt, ge mig mer sammanhängande handling för Marnie, och såklart även Shosh som hade minst tid denna veckan. Också synd. Men Jenna fick desto mer tid vilket var kul, sjuk grej dock med hennes gamla kompis. Men det lär vi ju inte få höra eller veta mer om, classic Girls...

Den enda som får för mycket tid är Hannah. Denna veckan var hennes grej lite rolig, underligt slut! Men jag tycker inte hon är så spännande. Och verkligen inte Adams syster, inte mer folk in i en serier som redan inte kan ta hand om sina karaktärer. Mindre folk mer djup går mitt rop ut i natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...