tisdag 17 december 2013

Psychs musikalavsnitt

Som jag skrivit tidigare har jag längtat länge efter detta avsnitt. Det skulle ha allt, en riktigt bra ensemble, musik, sol, värme och dessutom dubbelavsnitt. Förväntningarna var skyhöga! Införlivades dem då?

Musiken var okej, de drev med musikalfenomenet och hade bra blandning mellan dialog och det som sas i sångerna. När jag sedan fick se Yang i bild trodde jag inte mina ögon. Jag har längtat lite att ha med henne i serien igen. Nu var det för sista gången men jag gillade att hon fick vara med i just detta avsnittet. Hon är en spännande karaktär och det kommer blir svårt att ersätta henne som nemesiskaraktär.



Så mina förväntningar uppfylldes. Åtminstone totalt sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...