måndag 18 november 2013

Veckans Homeland

Spännande som vanligt. På något sätt kommer vi lite närmare, om än med pyttesteg, svaren.

Skönt att det var så lite Brody och inget Dana. Istället fick vi se mer om Fara, mycket roligt att de fördjupar hennes roll lite. Ock vi kan nog säga att Dar Adal är på de godas sida. Vad surrealistiskt det var när Carrie var på ultraljud, det blev verkligt. Och att Brody är pappan, det sa hon väl på riktigt nu. Hur ska detta bli?!

Förra veckan utspelade sig denna lilla grej på Twitter:

Jag blev alltså retweetad av Svt Play, stort! Jag beklagade mig om att otrohetsdramat var överskattat och tråkigt. Då fick jag denna kommentaren. Det är väl klart vi inte kan vet vad som är väsentligt, vi kan väl ändå tycka att det är överskattat. Och i detta avsnittet fick affären en mening! En tråkig sådan dock inget jag uppmuntrar eller tycker tillför något till serien. Det är lite som Johan sa "Det börjar bli lite för mycket, jag kan inte hålla kolla på allt". Jag kan inte mer än hålla med, åtminstone lite iaf, det är för många trådar åt alla håll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...