fredag 8 november 2013

En liten sammanfattning av veckan som gått



Det har varit lite dåligt med serier. Rätt dåligt med serier. Vi hoppas på bättring snarast. Nästa vecka ser det lite ljusare ut! Gilla oss på Facebook för fler sådana här utfall. Vi bjuder också på annat :)

Kelly Rutherford ska vara med i Bones. Gossip Girlstjärnan ska spela Hodgins bekant. Hon blir indragen i en mordutredning när hennes bror tas in på förhör. Karaktären ska precis som Hodgins komma från en välbärgad familj. Vilket avsnitt det handlar om är inte släppt än men oj som jag ser fram mot det! Källa här.


Coach är tillbaka i New Girl! Så himla roligt! Och det kan verkligen behövas lite mer black magic i serien!


Även How I Met Your Mother bjöd på en episk scen denna veckan. Jag gillar starkt att vi får se dessa små framåtblickar om Ted och mammans förhållande. De gör att denna säsongen är bland de bästa av serien. Oavsett vad alla andra tycker. Jag gillar att serien utspelar sig på ett så kort tidsspann. Om jag fick önska fritt hade jag kanske sett lite fler dubbelavsnitt dock.

Magasinet Television har landar hemma hos oss. Ett splitternytt magasin om TV, som namnet så bra antyder. En fördjupande tidning som än så länge är rätt lagom. Varken sticker ut eller är särkilt tråkig. Jag hoppas på ett lite bättre andra nummer, vi får se...

Vi har bestämt oss att sluta kolla på Trophy Wife. Trots Malin Åkermans bra skådespelarinsatser är serien inte fångande. Den får ge plats för andra serier, denna veckan mycket Entourage!

Till sist, kolla in smygtitten på NBCs Sound of Music. Inte en tv-serie, jag vet, men jag ser väldigt mycket fram mot den!


Kanske blir detta ett nytt inslag här på bloggen, vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...