måndag 11 november 2013

Downton

Nu har vi börjat följa Downton Abbey veckovis igen. Underbart. Andra avsnittet igår, sett på svtplay idag. Vad bra det är.

Det som slog mig mest var att ingenting gick åt helvete i det här avsnittet. Jag började nästan undra om jag hade satt på fel serie. Men nej, allt var bara gött. Mer sånt. 

Rose är ett mycket uppfriskande inslag. Hennes livsglädje utgör en härlig kontrast till allt elände. Hennes utklädnad till housemaid var fantastiskt. Jag hoppas verkligen att serien kommer fortsätta låta henne spela en stor roll.

Men vad är grejen med Burrow? Vad har han emot Anna nu. Herregud han måste skärpa sig. 

Mer än så har jag inte att säga, nu längtar jag bara till nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...