lördag 16 november 2013

Downton Abbey ballar ur

Vi har precis sett trejde avsnittet av den aktuella säsongen av Downton Abbey.

Herrejävlar vad det ballar ur. Jag klagar ofta på att allt går åt helvete hela tiden men all tidigare olycka verkar ju trivial (bortsett från dödsfallen möjligen) jämfört med vad som hände i det här avsnittet. Herrejävlagud.

Det här lägger ett lock på hela serien och jag har svårt att tror att jag kommer kunna njuta av bilden från den härliga engelska landsbygden utan att hela tidne sitta på helspänn och vänta på vilken ny skit Fellowes ska bjuda oss på.

Nä fy, det här var inte roligt. Men nästa lördag klockan 20:35 kommer vi sitta bänkade framför ettan igen.

Downton har förövrigt blivit klart för en femte säsong. Det blir ingen ändå på eländet.


2 kommentarer:

  1. Usch, det avsnittet var fruktansvärt! Tack och lov så tycker jag att det var säsongens sämsta, annars hade jag nog tappat lusten för serien... Men jag längtar verkligen efter julavsnittet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att du säger att detta avsnittet var det sämsta. Då finns det hopp :) Jag längtar också till julavsnittet, de är så himla mysiga!

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...