måndag 4 november 2013

Covert Affairs season 3 episode 9

Hur fick dem till detta avsnitt? Jag hade aldrig kunnat tro att Covert Affairs skulle bjuda på ett så underligt avsnitt där hälften av handlingen utspelar sig i en drömvärld. Och aldrig hade jag kunnat tro att Auggies och Annies första kyss skulle ske i en dröm. Så himla konstigt!

Det som inte skedde i drömmen var dock riktigt spännande. De gjorde ungefär hela Burn Notice på fyrtio minuter. Nja kanske inte riktigt men jag gillar när det pågår fulspel bakom gardinerna på CIA. Och det är skönt att veta vilka personer som står bakom Annie i hennes jobb. Men vad hände egentligen med Simon? Det bara tog slut, eller så kanske det kommer mer i nästa avsnitt. Underligt åtminstone. Men nu hoppas jag på mer Danielle och mer Auggie, jag gillar dem!

Att de spelade upp introt var ju genialt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...