onsdag 16 oktober 2013

Trophy Wife - fyraavsnittscheck

Det har nu gått fyra avsnitt av den nya serien Trophy Wife. Jag kan säga att det redan börjar kännas lite klart. Skämtet är att Kate som gift sig med en betydligt äldre herre som varit gift två gånger tidigare inte kan ta hand om tjommens barn. Hon klantar till det hela tiden men alla tycker om henne ändå. Frid och
fröjd och mycket skämskudde.

På min ton framgår kanske att jag inte är alls imponerad. Tvärtom ganska besviken. Det var inte så att jag hade skyhöga förväntningar men en ny serie medför ju alltid förhoppningar.

Den stora behållningen är barnen. De spelar bra och är väldigt roliga. De är härligt bortkomna och udda. Jag gillar det. Men jag ber att få återkomma. Jag ger det några avsnitt till. Kanske får det fart.

P.S. för andra gången gör jag nu misstaget att när jag ska hitta en bild till inlägget så söker jag på trophy wife. Det blir inga bilder på Malin Åkerman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...