torsdag 10 oktober 2013

Smash är tillbaka hos oss!

Jag har börjat kolla på Smash igen. Jag tror inte jag lyckas få med mig Johan då han verkligen inte gillade hur säsong två började. Jag får försöka men lovar inget :)

Innan uppehållet hade vi sett två avsnitt på den andra (och sista) säsongen av Smash. Jag började alltså på tredje avsnittet och vad ser jag nästan direkt? Jo detta välkända ansikte:
Jo men visst är det Briggs från Graceland, mind fuck!

Och vilken låt hör jag nästan direkt? Jo denna:


En låt jag nämnt tidigare, och jag är superglad att den var med i detta avsnittet!

Serien fick nytt ljus. Jag älskar dramat. Jag tror att uppehållet var bra eftersom jag kunde glömma allt drama från innan och bara njuta igen. Njuta så som jag gjorde i början. Piloten är fortfarande en av de bästa piloterna jag sett och jag hoppas jag får se mer "pilotkvalité" i säsong 2.

ps. Det kommer inga inlägg om resten av denna veckans serier eftersom vi ska ut och resa en kortis. Men det kommer finnas inlägg till er ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...