måndag 7 oktober 2013

Säsong 2 av The Client List

Drama, drama, drama
Vart ska detta sluta?

Det var mycket som hände i denna säsongen. Många småhistorier som blandades fint. Alla karaktärer har fått mycket plats, förutom Linette som försvann lite hastigt och lustigt. Kommer hon ens vara med i nästa säsong? Det känns ju inte som det med tanke på hur lite hon har varit med denna säsongen och på grund av hennes storyline.

En av de sakerna jag verkligen gillar är dialekten, den är så mysig! Eller ja, allas dialekt förutom Daisy, herregud vad jag stör mig på den. Jag stör mig också något fruktansvärt på karaktären Daisy, nästan lika mycket som jag hatar Kyle, fy fasiken vad han är störande. Denna säsongen har inte gjort det bättre för någon av dem direkt...

Än så länge finns det ingen tredje säsong vad jag kan finna. Hewitt är gravid (med han som spelar Kyle, crazy) och det verkar bli lite knepigt för serien. Vi får helt enkelt hålla tummarna att de lyckas lösa det på något sätt så vi åtminstone kan få reda på att det kommer en tredje säsong.

ps. det finns tydligen en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...